.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برف 9 روستای آمل را فراگرفت

بخشدار امامزاده عبدالله آمل از بارش حدود 30 سانتی متر برف در 9 روستای کوهستانی این بخش خبر داد.

به گزارش شمال نیوز یحیی عسگری پور در گفتگو با مهر اظهار داشت: راه ارتباطی روستاهای "نشل واندواردر این بخش که در روزهای گذشته به دلیل ریزش سنگ های معلق از کوه بسته بود، با تلاش نیروهای راهداری و مردمی بازگشایی شد.

وی به دهیاران  و اعضای شوراهای اسلامی این مناطق توصیه و تاکید کرد: به صورت جدی و با هماهنگی با اداره های ذیربط پیگیر تامین سوخت اهالی باشند.

عسگری پور تصریح کرد: خوشبختانه سوخت زمستانه در این بخش به خوبی ذخیره شده و متقاضیان در این بخش می توانند با ارائه درخواست و تایید دهیاری و شوراهای محل نسبت به تحویل آن از سوی بخشداری و شرکت های توزیع شهرستان اقدام کنند.

وی یادآورشد: از حدود 52 روستای بخش امامزاده عبدالله آمل در مجموع 10 روستا کوهستانی بوده که تعدادی از این روستاها به دلایل شرایط سخت تردد و صعب العبور بودن در فصل زمستان خالی از سکنه است.

بخشدار امامزاده عبدالله آمل، از بارش حدود 30 سانتی متر برف در 9 روستای کوهستانی این بخش در آخرین روزهای فصل پاییز از صبح شنبه تاکنون خبر داد.

عسگری پور گفت: بارش برف روز شنبه در ارتفاعات کوهستانی روستاهای بخش امامزاده عبدالله آمل، امکان عبور بیش از 200 خانوار این بخش را با مشکل مواجه کرده و تردد وسایط نقلیه به سختی انجام می شود.

وی افزود: با این وضعیت تردد همچنان در این روستاها برقرار است اما راننده هایی که قصد تردد به روستاهای برفگیر بخش امامزاده عبدالله آمل را دارند، حتما باید از زنجیر چرخ استفاده کنند.
 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.087 seconds.